Inte nu igen!!!

Nu har dom stängt av allt vatten för oss igen. Tur i oturen så är jag mera förberedd och har mina vattenflaskor fyllda men någonstans i min gamla hjärna så glömde jag fylla på hinkarna. Om det blir som förra veckan så kommer vattnet tillbaks för några timmar imorgon och då får vi passa på att fylla på hinkarna. Innerst inne trodde jag, iallafall så hoppades jag att vatten ransoneringen var över.
Förra gången var vi utan vatten i 5 dagar och jag hoppas att vi inte behöver vara utan vatten så länge denna gång men jag känner mig inte så optimistisk längre. Det kommer bli några besvärliga dagar men det gick bra förra gången så jag tror att det kommer bli bra denna gång också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0