Fredag

I onsdags kväll var vi och paddlade kajak. Och jag var glad och hade självförtroende på topp hela tiden tills jag gled ner i kajaken. Och jag fattar inte vad som händer då. Det blir en liten lätt panikångest och jag kan se hela mitt liv spelas upp framför mig. Och jag bannade mig själv för att jag ska göra saker som jag tydligen inte klarar av. Det tog väl en 15 minuter innan jag hade samlat mig och kände att jag hade kontroll över kajaken så att jag kunde släppa taget om bryggan och ta det första paddel-taget. Men sen på vingliga paddeltag gick det som på räls. Jag njöt utav att sitta i denna lilla båt och paddla i min egen takt och nu kan jag inte vänta tills nästa onsdag då det är dags igen....... 

En bild från förra året......


Kommentarer
Postat av: Syster

Man kan bara ramla ur..... Fast det kanske finns otäck djur under ytan som man inte känner till!

2010-07-30 @ 10:39:08
Postat av: Beyond fabulous!

Åh vad roligt det ser ut, och klart att du klarar det!!



Kramisar

2010-07-31 @ 17:24:01
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Helen

Skoj med kajak!



Nu har jag tittat in på Sophies blogg och oj vilka fina foton!!



Kram

2010-08-02 @ 15:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0