OXEGEN 2010

Imorse bar det iväg till Punchestown för mina artonåringar som kommer att få njuta utav världens bästa music festival denna helg. Titta här på vilka artister som kommer att uppträda.
Jag följde med dom till bussen för att hjälpa till att bära och berätta hur/vad man ska göra eller inte göra. Till slut kom jag på att det är bäst att jag åker!!
Men jösses vilken kö det var till bussarna och hur smidigt och bra service Dublin bus anordnade, det var säkert tusentals ungdomar med ryggsäckar och färgglada gummistövlar som köade och alla var på bra humör. Jag hoppas att alla får en "blasting time"!!!!

Sarah i hård träning som tältuppsättare.


Barnens bostad dom kommande dagarna....

 


Kommentarer
Postat av: Syster

Hoppas att de får riktigt roligt med öl, sång och pojkar!!

2010-07-11 @ 08:56:13
Postat av: Helen

Hoppas de har det jätteskoj!

Kram

2010-07-11 @ 20:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0