GammelmosterX3






Har haft ett par underbara dagar. I söndags var vi ute och plockade blåbär i småregnet, men vad gjorde det när allas humör var på topp och det vankades god grillad mat efteråt. Vi fick ihop några liter så idag ska det kokas blåbärssylt och om energin tillåter så blir det en blåbärspaj efter kvällsmaten.


 

Igår blev det ännu en biltur och jag fick träffa lilla Noah som är söt som en sockerbit. Och tänk att man har glömt bort hur små bebisarna kan vara. När jag äntligen fick hålla i lilla Noah så var jag tvungen att lämna över honom till en annan famn och tusan så besvärligt och fumligt det blev. Det märktes nog att man är lite ringrostig av att hantera dessa små bebisar. Jag hoppas att lilla Noah inte gick sönder eller fick några bestående men av det. Men såååå söt!

Och GammelmosterX3 har varit lite aktiv och lyckades att pyssla ihop en vagn till lilla Noah, fast med mycket härm och lite hjälp.  

 




Kommentarer
Postat av: Syster

Du får skaffa en egen att träna på! En bebis alltså...

2010-07-28 @ 11:55:59
Postat av: Beyond fabulous!

Jättemysigt att ses bästa Moster =)



Kramisar

2010-07-29 @ 17:18:26
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0