Boot Camp


Bild lånad från internet

Nu har Sarah och Katherine åkt på boot camp till dom allra västra delarna av Irland. Det ända som finns på andra sidan Atlanten är Amerika. Iallafall, så har dom åkt på språkkurs till västkusten där dom i stort sätt bara pratar Irlänska och på deras läger får man inte överhuvudtaget inte prata Engelska, fast jag tror att man kan slänga in ett eller annat ord om man inte kan just det ordet på Irlänska.  
Deras läger är baserat på vatten aktiviteter, så dom kommer säkert bli höjdare på kajaking och vindsurfing. Skoj!!
Mina flickor kommer att vara borta från mig i 2 veckor och jag saknar dom redan.


Kommentarer
Postat av: Syster

Här i sörmland pratar vi bara sörmländska, riktigt svår att förstå. Får jag åka på boot camp till Samoa, please?

2010-06-21 @ 16:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0