Lördag

Igår var det en strålande dag med klarblå himmel och strålande sol. En perfekt dag för en utflykt. Vi passade på att använda Sarahs årskort och spenderade en dag i Dublin Zoo. Eftersom det var en fredag var det inte speciellt mycket folk, det var några skolklasser och en massa turister. Vi hade nästan hela djurparken för oss själva.
Efteråt hade vi en picknick i det gröna i Phenix park, härligt.

Jag rotade igenom en utav mina hemliga lådor och hittade en hel del gamla kort. Vilken fantastisk reaktion jag fick utav mina barn när jag visade bilder på hur jag såg ut när jag var ung. Med högt puffigt hår, axelvaddar och pösiga kläder var man såååå trendig och cool. Jaja, barnen fick sig ett gott skratt iallafall, men jag hittade en del fina kort från mina resor.


Kommentarer
Postat av: Syster

Axelvaddar var bara så coolt!

Jisses???

2010-06-20 @ 11:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0