Onsdag

Hurra för USA som går vidare i turneringen!!!! HURRA!!! Jag tror att dom kommer att vinna!

Jag har tagit mig en liten paus i dessa fotbolls tider. Det börjar bli lite väl mycket utav denna sport, inte nog att dom visar alla matcherna på tv på alla möjliga tider och alla, jag menar då ALLA pratar inte om någonting annat än fotboll. Argh.



Jag blev lite skräpsugen och tänkte börja göra födelsedagskort till mina flickor. Men när jag var halvvägs färdig med detta kort så kom jag på en bättre idé. Så det är väl bara att börja om med ett nytt kort och hålla det nya projektet hemligt än så länge.


Kommentarer
Postat av: Syster

Jättefint Wims!

Kram

2010-06-24 @ 17:31:40
Postat av: Helen

Vilket fint kort!



Glad midsommar i efterskott!



Kram

2010-06-26 @ 11:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0