Tisdag

Igår var jag och shoppade tills jag droppade. Det stora badrummet skall renoveras och vi var och köpte nya badrums möbler eg en ny toalett, duchkabin och ett jätte fint handfat med ett brunt underskåp (det känns igen på nåt sätt). Och vi betällde jätte fina klinkers och kakel som kommer att gå i beige och silver, det är den nya trendiga färgen på badrum här. Och jag är såååå glad och kan inte vänta tills det blir färdigt, jag misstänker att jag kommer att använda det nya badrummet som mitt nya vardagsrum, kan man göra så? Och som grädden på moset så kommer jag inte att vara här när arbetet utförs vilket jag är glad för, det är inte så skojigt när halva huset förvandlas till en byggnadsplats men å andra sidan kan det vara trevligt att titta på män med stora toolbelts, hm.

AA Tiling Services - Dublin


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Så kul! Är nyfiken på slutresultatet nu.. be ngn fota hantverkarna också om det är några snyggingar dvs ;)



Kramar

2010-03-10 @ 10:22:52
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0