Fredag

Igår var jag på utflykt till IKEA. Åh, himmelska IKEA!! Min shopping lista hade jag memorerat i mitt huvud men mest var det gamla vanliga som skulle inhandlas. Jag plockade i servetter, toaborstar, blåbärssylt och en förvarings grej som heter SKUBB som man hänger in i garderoben så det blir extra hyllor i garderoben, en mycket praktisk sak. Men värmeljusen hade totalt ramlat ur mitt huvud så det blir en till tur inom en snar framtid. HURRA!! Mera IKEA!!

Och för att inte glömma så kom jag hem med vita omönstrade tidskriftssamlare FLYT som kommer att bli lika fina som dessa skräpade hemmadekorerade tidskriftssamlare.


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Ikea är verkligen bäst!!



Kramar och trevlig helg =)

2010-03-12 @ 17:27:46
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Inga värmeljus!!!! Skandal!

Kram

2010-03-13 @ 09:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0