Lördag

Vilket härligt väder vi har haft dom senaste dagarna. En stor sol på himmelen och nästan 25 grader på termometern, det kan inte bli mycket bättre än så.

Vi har fått för oss att vi ska måla om vårat vita fina hus till vitt. Så att igår stod jag och skrapade bort gammal målarfärg på väggarna och det var inte det lättaste jobbet jag har gjort på länge, fy vilket slit. Och idag känns det som att mina armar har blivigt 100 kilo tyngre, jag kunde knappt ta mig ur sängen imorse och funderar allvarligt på att dricka mitt kaffe med sugrör.

Ha en trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Har druckit kaffe med sugrör i nästan ett år. Inte roligt!

Kram

2010-05-25 @ 14:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0