Lördag

Sitter i min ensamhet vid kökbordet och tittar ut på regnet. Det kommer bli en strålande dag för att sitta just vid kökbordet och skräpa. Jag fick en fin Tilda stämpel i födelsadagspresent utav min Sophie som kommer att invigas idag. Jag kommer säkert att lägga ut resultaten senare.
Vi har verkligen varit bortskämda med det fina vädret nu det har inte varit en regn droppe på veckor så regnet är välkommet och jag behöver inte ha dåligt samvete för att just sitta vid köksbordet och skräpa!

Trevlig Helg ♥


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Mysigt med en innedag, när det är fint väder är det lätt att man får dåligt samvete om man inte "passar på" och är utomhus...



Trevlig lördag bäste Moster =)



Kram

2010-05-01 @ 16:53:15
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Alla väderlekar passar för en inneskräpdag.....

2010-05-02 @ 10:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0