Söndag

Igår hade jag så stora planer på att skräpa men på nåt sett så regnade all min inspiration bort så det bidde ingenting. Suck
Jag har fortfarande ingen skräp inspiration men jag blev väldigt motiverad till att baka något gott. Det goda resulterade i en Banoffee Pie, se recept här. Mmmmm Mums med stora bokstäver!! Och så himla enkelt att göra. Fast jag fuskade lite med kola såsen och köpte färdig sås på burk men smaken är nästan den samma men kolan blir inte seg som den ska vara, men det går ändå att hetsäta den.


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Men åhhh så gott det ser ut!!



Duktig du är, rena rama Martha där borta på den gröna ön =)



Kram!

2010-05-03 @ 11:28:50
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Att hetsäta är Guds gåva.....

Kram

2010-05-04 @ 10:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0