Tisdag


När jag kom hit till dom djupa dala skogarna så var min fina gräsmatta överfull av Gullvivor. Men tyvärr så är dom nu bara ett minne blott efter jag har sprungit omkring med gräsklipparen. Så synd på alla fina blommor men jag vill inte ha gräset upp till knäna. Men lite smart var jag iallafall att jag plockade in en jätte bukett imorse innan jag började med att klippa gräset.

I söndags när jag kom till Sverige så bjöd min allra bästa syster mig på lunch, mums!! Och jag kunde inte vänta tills jag kunde visa henne mina absoluta favorit skor som jag hade med mig för att jag tänkte vara lite fin denna vecka (Bilen ska besiktigas denna vecka). Jag gav henne den blåa höger skon som hon provade och berömde medans jag plockade fram en svart höger sko. En svart höger sko??? Detta kan ju bara hända mig!! Jag hade packat ner två höger skor i olika färger, TYPISKT!!!

 


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

HAHAHA du får alltså skaffa dig två högerfötter min kära Moster eller hur??!!!



Så kul =)



Kramar

2010-05-25 @ 23:02:38
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Tja ta på dig string o kortkort!

2010-05-26 @ 11:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0