Fredag kväll....

Jag sitter här i min ensamhet i dom djupa Dalaskogarna och tittar ut genom fönstret och ser absolut ingenting. Fy tusan för detta mörker!! Det har varit mörkt sedan halv 5 idag och min kropps-klocka började vid 6-halv-7-tiden att kräva att få gå lägga sig. Hur ska man då få något gjort om man ska lyssna på sin kropp-klocka och gå lägga sig på eftermiddagen? Ibland är jag så glad över att jag bor på dom sydligare breddgraderna där jag kan vara uppe lite senare, och det är ljust längre på dagen och vi har faktiskt gatlampor där som tydligen saknas här....
Är det synd om mig? Inte ett dugg!!

Imorse när jag vaknade var det flera minus grader och rimfrost. Jag tassade ut med min kamera i trädgården och lyckades ta några fina bilder på en rosbuske av något slag...




Kommentarer
Postat av: Sophie

Hope your having fun! Miss you! I like the pictures :D

Love you <33

2010-11-05 @ 21:27:29
Postat av: Syster

Ser ut som rönn i min värld....

Kram

2010-11-06 @ 12:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0