Fredag

Så skönt att det äntligen är fredag och jag får vara ledig i hela 3 dagar. Men nästa vecka kommer jag nog att bli färdig med mitt svenska projekt och kommer nog att få kalla mig för arbetslös igen. Men man ska nog inte klaga eftersom jag har fått 2 månaders arbete på detta i dessa kris-tider. Det är verkligen synd om vissa människor här på den lilla gröna ln mitt ute i Atlanten. Men det kommer att bli bättre även att det kommer att ta tid....

Förra helgen spenderade jag och Sarah quality time med varandra och satt vid köksbordet och skräpade. Nåväl, vi satt mest och snodde en idé från min syster och piffade upp tändticksaskar. Och jösses vilken röra det blev...



Men resultatet blev fint....



Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis i efterskott till alla!



Kram

2010-11-20 @ 08:31:58
Postat av: Syster

Fina tändsticksaskar....

Glad advent!

2010-11-28 @ 11:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0