Hm.....

Idag när jag vaknade så kändes det som att hela halsen och luftstupen hade flyttat och lämnat sina onda spår efter sig, eller så är det bara ett önsketänkande. Tur i oturen så är jag ledig idag eftersom min telefon röst är nästa obefintlig men jag antar att det är till fördel till dom andra här hemma... Hoppas att jag är bättre till på måndag då jag ska börja med ett nytt projekt.

Vill bara visa att jag har lyckats att pyssla ihop ett rosa julkort innan jag visste att rosa var den nya julfärgen.... 




Kommentarer
Postat av: Syster

Rosa är alltid fint!

Kram

2010-11-12 @ 14:57:32
Postat av: Beyond fabulous!

Du är nya Saida som siat fram årets julfärg ;)



Kramisar

2010-11-12 @ 17:29:27
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0