Rusta




Bild lånad från rusta.se

Idag skulle jag ta mig ner på "stan" men jag hade ju ingen större brådska eftersom jag antog att affärerna var öppna åtminstone till klockan 2. En kvart över 1 stod jag på gågatan och den var folktom, skandal!! Tydligen så stänger alla affärerna redan klockan 1 på lördagar. Skit!!
Jag slängde mig in i Kerstin och vi puttrade på till en utav mina favorit affärer, Rusta och där strosade jag bland julsakerna och hittade en urläcker rosa julgran, och rosa tomtar och till och med en rosa julbock. Måste säja att jag blev lite små kär i dessa rosa julsaker och ångrar mig bittert nu att jag inte köpte den fina rosa julbocken, men förhoppningsvis blir det väl fler turer till Rusta. Och skoj att piffa upp dom traditionella julsakerna med en läcker färg och dessutom min favorit färg.
 

Bild lånad från rusta.se


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Åhhh fina! Vill se den rosa bocken oxå =)



Kramisar

2010-11-09 @ 15:59:42
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0