Skottat snö

Idag har jag skottat snö för första gången här på den lilla gröna ön mitt ute i Atlanten. Jag svor som ett troll för att vi inte har en riktig snöskyffel eller dyligt och hade lite problem med var jag skulle lägga snön. Övervägde länge om jag skulle lägga den hos grannen.

Igår tog vi fram adventsstjärnan och adventsstaken och jag tänkte att det skulle bli mysig att tända första ljuset även om att det skulle ske en dag försent och upptäckte då att jag bara har 3 ljus kvar. Övervägde även där länge om jag skulle ställa in vårat advents firande. Det känns lite som att det är inte meningen att vi ska fira advent iår....


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Ni får börja firandet med adventsljusen from på söndag ;)

2010-11-30 @ 19:25:59
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

IKEA säger jag bara....

Ps det är helt ok att lägga snön hos grannen!

2010-12-01 @ 14:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0