Gok Wan





Idag var vi ner på stan och gjorde det vi flickor är bäst på, shopping!! Fast jag tycker att det är lite orättvist att det är alltid jag som får betala.
Vi slank in på Eason och såg att Gok Wan signerade hans senate bok. Jag bara älskar honom. Här har han flera fashion program, och det går ut på att han ska re-style kvinnor. Det är vanliga kvinnor som är för det mesta i min ålder och som bär på dom extra kurvorna och åldern börjar tar ut sin rätt. Men han får dessa kvinnor att få känna sig snygga och sexiga fast dom ser ut som oss alla andra dvs det är inga trådsmala modeller. Och han tar om hand om dessa kvinnor på ett sånt sympatiskt och härligt sätt så man kan bara älska denna man!!! 


Kommentarer
Postat av: Syster

Gok Wan låter lite snuskigt... ;)

2010-10-25 @ 13:52:31
Postat av: Beyond fabulous!

Underbart med böcker =)



Kramar

2010-10-28 @ 20:28:34
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0