Höst




Nu är det bara att acceptera och inse att hösten är här och att vintern står och knackar på dörren. Jag har redan varit ute och sopat bort fina gula/röda/oranga löv ett par gånger men jag väntar på att det kommer bli mer att sopa.
Jag har iallafall varit duktigt och samlat på mig ett ton av värmeljus och doftljus av alla det slag, det blev olika sorter utav dessa doftljus så det kommer bli en salig röra utav dofter i detta hus. Men det är ju så härligt att tända ljus när höstmörkret faller på och när det blåser och regnar ute på kvällarna.
Igår var vi lite sugna på svenskt godis så det blev en liten utflyckt till mitt Mekka ikea. Och som vanligt så plockades det i servetter och mera ljus, hm, och det hela avslutades med en varmkorv för 50 cent. Vilken härlig affärs strategi och marknadsföring ikea har. Man kan spendera tusentals kronor i denna affär och när man är färdig och har betalat så kan man köpa en korv för 5 kronor som plåster på såret eller som en belöning för att man har spenderat alldeles för mycket pengar. Wow!!! Jag älskar ikea!!! ♥


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Ikea ÄR bäst!!!!



Kramar

2010-10-18 @ 18:55:47
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Här kostar korven nu endast fyra kronor!!

Prissänkning!

2010-10-21 @ 10:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0