Lördag

Äntligen lördag och jag har faktiskt sovit i nästan 12 timmar i natt. Tänk att jag har glömt bort hur stressigt och arbetsamt det kan vara att arbeta. Det känns skönt att få ladda batterierna tills på måndag då det är dags att slänga på sig kavajen och använda dom få hjärncellerna som jag har. Jag har lyckats få tag på ett kontrakt men det är lite osäkert hur länge det kommer att vara. Det kan vara tills på tisdag eller hålla på i 2 veckor framöver, det återstår att se....

Idag ska jag faktiskt satsa lite utav mina pengar på lotto. Ikväll är potten på €11 miljoner!!! Jösses vad mycket skoj man kan ha för dessa pengar. Jag håller alla mina tummar.............

Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Jag hoppas att du får förlängt! Stressande när man inte vet hur länge man ska jobba... Trevlig helg, kramar

2010-10-09 @ 14:12:03
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Vi delar väl???? Please!

Kram

2010-10-10 @ 15:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0