SPA



Äntligen fredag igen! Idag har jag bestämt att vi flickor ska ha en spa kväll och prova mina spa och fotmassage produkter som jag köpte i Bath förra helgen. Det kommer nog bli mycket fnitter och skoj när vi ska ge varandra fotmassage. Vi är ju lite kittliga under fötterna! Och enligt bruksanvisningen så skall man inte ge en massage till sig själv, det blir tydligen inte samma effekt som när man för en massage utav någon annan. 
Det är ju lite synd att man alltid glömmer bort eller försummar sina fötter som istort sätt får arbeta mest eller blir mest misshandlade utav snygga men ack så obekväma skor.

 


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Klart att ngn annan ska massera en! Mkt mysigare =)



Hur går det badrumsrenoveringen?

Kramisar

2010-10-01 @ 12:45:19
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Jag sköter om mina tassar en gång i veckan, med bubbelbad, filning, insmörjning etc. Men är de tacksamma? Ånej! De svarar med skavsår och värk! Sk*tfötter!

2010-10-01 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0