Måndag

Hm, då är det måndag igen..........



Bild lånad från internet

Jag har varit på vernissage, nåväl, det var inte direkt någon förhandsvisning men vilken underbar utställning. Vi var och tittade på Redbull Illume utställningen. Självaste utställningen sker utomhus på kvällen i Trinity College. Alla bilder som visas är monterade i montrar och är upplysta bakifrån självaste bilden och vilket fantastiskt sken det blev genom dessa underbara fotografier.  Det visades sport och action photografier, fantastiskt. Jag fattar inte hur man vågar att slänga sig utför en bergstopp med ett par skidor på fötterna eller slänger sig utför ett vattenfall medans man sitter i en liten plastbåt. Och självaste fotgrafen måste ju ha varit delaktig i dessa galna äventyr men än en gång, vilka bilder! Klicka in och titta på illumel och njut!!





Bilder lånad från illumel exhibition


Kommentarer
Postat av: Syster

Tja jag ska kanske byta mina PW (power walks) till någon av dessa aktiviteter.....

2010-09-13 @ 12:48:30
Postat av: Beyond fabulous!

Mysigt att det var utomhus!



Kramar

2010-09-14 @ 20:38:01
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0