Påsk Lov

Äntligen är jag ledig i hela 4 dagar. Gissa vad jag har sett fram emot denna ledighet. Jag hade planerat att två utav dagarna ska ängnas åt hushållsarbete typ städning/tvätt/plockning och allt annat som går under denna kategori. En dag med bara shopping, jag måste ju få en chans att spendera mina hårt arbetande pengar på något trevligt och slutligen en dag med att göra absolut ingenting!
Imorse när jag vaknade kändes det som att jag har metervis med taggtråd i halsen, en extra mosighet i huvudet och helt slut i hela kroppen. Skit-virus!!! Som det känns nu får jag börja med att ta min "absolut göra ingenting dag idag" när min energi nivå ligger på minus 100, hoppas på att detta försvinner så fort som möjligt. Jag vill ju inte missa min shopping dag.

GLAD PÅSK!!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Se det positivt! Du slipper sjukskriva dig.....

Glad Påsk!

2011-04-24 @ 16:37:17
Postat av: Beyond fabulous!

Men åh vad typiskt =( Krya på dig!

2011-04-24 @ 21:35:34
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0