Skit Virus!!!

Jag kan ju glädja mig med att jag inte har ont i halsen längre. Min förskylning ramlade ner i lungorna och även ramlade upp i huvudet, viket har resulterat i en helt gudomlig hosta och noll koll på andningen genom näsan. Och pricken över i en feber på 39 grader imorse. Jag brummade iväg med George imorse till ett öppet apotek och inhandlade en påse med både paracetamol, slemlösande och något dunder för bihålorna, nu ska jag banne mig bli frisk till i morgon. 

Igår pallrade jag mig iväg till Croke Parc och tittade på Dublin v Cork i finalen. det var väldigt trevligt och stämnings fullt att sitta i en arena som håller en 60 000 - 65 000 personer. Visseligen så förlorade Dublin mot Cork med 1 poäng med över huvudtaget var det en väldigt jämn och spännande match att titta på. 


Bild lånad från internet


Kommentarer
Postat av: Syster

Grattis Wimsan på födelsedagen!

Kram

2011-04-27 @ 18:36:38
Postat av: Beyond fabulous!

Hoppas u mår bättre nu och att du firar valborg =)



Kramar

2011-04-30 @ 17:46:24
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0