Söndagskörning

Vilken otrolig härlig söndag det är idag. 20 grader med en stor värmande sol och sommar känsla i luften, synd att vinden ska vända och lågtryck från Atlanten kommer att rulla in med regn och rusk. Man får njuta så länge det varar.

Jaha, då har jag varit och prov-brummat min nya resväg till arbetet och det tar inte lång tid alls att köra, ungefär en 25 minuters restid. Och det bästa av allt är att jag kommer att köra emot trafiken som ska in till stan, jag ska ju ut på landet men å andra sidan så börjar jag så tidigt på morgonen så att rusningstrafiken har inte ens börjat. Och jag hinner att åka hem innan rusningstrafiken börjar igen på eftermiddagen, det finns några plus med att börja arbeta tidigt på morgonen. Det är spännande att få se hur vårat nya kontor kommer att se ut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0