Lördag Kväll....

Äntligen helg igen, veckorna går så himla snabbt så att jag hinner liksom inte med längre. Jag började min helg med en springrunda i parken och senare på dagen med en shopping runda och temat på shoppinglistan var knappar!. Jag hade köpt en svart fin blus för ett par veckor sedan men jag var lite missnöjd med knapparna. Blusen kändes lite för plastig och billig med väldigt blanka guldknappar av äkta plast så dom blev utbytta mot vanliga svarta knappar och nu är jag väldigt nöjd med min blus.

Och det gamla hederliga 80-talet spökat i mitt huvud idag. Av någon anledning poppade en gammal goding upp och fastande i mitt huvud. Jag gick småsjöng: I think i turning japanees, I think i turning japanees , I really think so.... Och plötsligt hörde jag Sarah skrika: "Mom, you are sooo god f****ing weird!!!" Och följdes av ett hysteriskt gapskratt!! Jodå, dagens ungdom har absolut ingen utbilding på bra musik. Låt oss re-fresh våra minnen....


Kommentarer
Postat av: Syster

Hmm håller nog med Sarah!!!

Kram

2011-08-14 @ 14:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0