Fjärde advent


Vilken härlig dag! Vi vaknade till en kall och frostig morgon men med strålande solsken som piggade upp. Fast jag har tilbringat hela min dag slavandes framför spisen. Jag har bakat småkakor dvs syltkakor och mormors hjärtan som är tradition i dettta hus. Och sen blev det en tradionell "Sunday Rost" vilket består utav rostbiff och denna gång en potatis gratäng med en halv liter grädde i. Yum.

Och innan mörkret faller så så springer jag omkring som en galning och tänder ljus.









Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Mysigt!



Kram

2011-12-19 @ 19:48:03
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Man kan fuska och köpa kakor.....

Fint fönster!

Kram

2011-12-20 @ 18:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0