Konstigt....

I lördags och i min värld var det + 10 grader och jag njöt utav mina gula krokusar och grannens snödroppar. Och vi kunde även njuta utav en stor strålande sol hängandes på himmelen.
Vi satte oss i bilen som tog oss till flygplatsen och vilken dimma det blev. Jag blev lite orolig utifall om flyget skulle bli försenat eller att det inte skulle kunna lyfta alls. Men det var väl en forfarande cirka 10 plus ute. Kliver in i flygplanet och gosar till sig ett par timmar och när vi var framme och klev av och möttes utav minus 20 grader och meter höga snödrivor!!! Brrr sa Kasper när han såg en naken häst....... Men så fantastisk att det kan vara en sådan fruktansvärd skillnad på väder och vind och det är ju inte så långt imellan Irland och lilla Sverige men ack sådan skillnad....  


Kommentarer
Postat av: Helen

Ni skulle tagit med våren hit!!!



Kram

2011-02-21 @ 12:29:12
Postat av: Syster

Plus några begagnade skinkskivor....

2011-02-21 @ 12:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0