Lördag

Igår var jag iväg till min frissa, inte den frissan tvätsövergatan där alla kvinnor som har varit och klippt sig ser precis lika dana ut när man går därifrån. Ånej, jag firade min kommande lön som jag får i mars med att gå till en lite dyrare med ack så värd jag är denna behandling.
När man sätter sig i shamponerings stolen lutar man sig tillbaka och man får en underbar ryggmassage utav stolen medans flickan tvättar håret, jag ber om ursäkt, masserar huvudet! 
Och självaste klippningen är inte helt fel den heller, dom klipper faktiskt som man ber om och inte vad frissan vill att man ska se ut, som min tidigare frissa. 
Jag avslutade kvällen med att dölja mina mycket glänsande hårstrån, med ett resultat som är väldigt likt Ronald McDonalds eld färgade hår = orange!


Kommentarer
Postat av: Syster

Inge fel på R.McDonald... hihi

2011-02-13 @ 16:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0