Dag 3

Första dagen på det nya året och jag har verkligen njutit av min fruktansvärda träningsverk från premiär turen i skidspåret från igår. Det har för det mesta blivigt en stilla promenad mellan soffan och sängen förutom en lång promenad in till staden på oplogade gångbanor som inte blev till någon fördel till min träningsvärk. Nåväl, det var skönt med lite frisk luft och att se en vinter blek sol.

Diskmaskinen packade ihop häromdagen. Jag har inte kommit underfull med vad det kan vara för fel på den. Den slutade att gå mitt i ett program och det ser ut som i mina ögon att det inte kommer fram någon ström i den, men varför kan jag inte svara på. Sladden ser hel ut, men det kan vara en elektrisk eller elektronisk komponent i maskinen som gick sönder eller så har proppen gått. Jag har tittat mig omkring i proppskåpen och det ser ok ut men det kan ju finnas någon propp som har smygpoppat. Fortsätting följer.....


Kommentarer
Postat av: Helen

Gott Nytt År moster med familj! Lite sent iofs...



Hoppas diskmaskinen går att laga!



Kram

2011-01-02 @ 13:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0