Vart tog helgen vägen?

Hemska tanke att det är redan söndag och i morgon ska man ta sig till arbetet igen. Visst har jag det bra att jag slutar tidigt på dagarna, beroende på vilket pass jag har så slutar jag halv fyra eller klockan fyra men jag börjar ju 7 istället. Jag måste ju hålla dom svenska kontorstiderna men det har ju sin negativa sida också. Kvällstrött har jag ju alltid varit men nu är det värre än vanligt. Jag får vara tacksam om jag är vaken efter halv 9 på kvällen och att försöka spendera någon quality time med familjen är lönsöst. När barnen är färdiga med sina studier då sover jag. Titta vilken gnäll råtta jag har blivigt!! Argh!! Nu till något skoj.

I fredag var jag faktiskt ute och clubin´. Jodå, jag var på dans och jisses vilken huvudvärk jag hade igår, fast jag förstår inte sammanhanget med dans och huvudvärk.... Det började med att vi var på en 40-års kalas på ett väldig dyr restaurang jag menar fin restaurang. Och temat var 60-tals med stuk utav gangster klädd och den informationen hade jag inte fått så jag stod där i ett par jeans och en blus. Alla andra var uppklädda med fina glittriga klänningar och högklackat och männen i kostymer och jag i ett par jeans!! Jaja, man ska ju inte döma produkten efter förpackningen, hoppas jag!
När festen började att droppa av forsatte vi till en exklusive och framförallt dyr nattklubb för oss fullvuxna. Och det var skoj att få svänga på sina lurviga.....


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Ahhhh! Kul med party!



Kramar

2011-03-13 @ 17:08:51
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Yes har man huvudvärk så har man haft kul.....

Welcome to the workingclass! Det är så att arbeta=trött!

2011-03-15 @ 10:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0