Åhhh, detta mörker....



Bild lånad från internet

Ja, vad kan man säja? Nu när vi har dragit tillbaks tiden en timme så blir det mörkt alldeles förtidigt enligt min kroppsklocka. Efter att ha kommit hem från arbetet, fått sin middag serverad, varit ute på en powerwalk i mörkret och duschat är klockan bara kvart över 7 och min kroppsklocka säjer att det är dags att gå lägga sig!? Måste man lyssna på den och gå och lägga sig eller ska man trotsa den och sitta uppe och känna sig som ett vrak?? Visst är det mysigt med mörkret och att man tänder ljus som en galning men jag får ett så enormt stort behov av att sova, och jag sover mycket mera än vad jag gör när vi har ljusa kvällar. Jo, det är som att all energi försvinner men det vänder väl snart igen... 


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

MMm ja det är verkligen viktigt att man försöker få sig lite dagsljus under dagen annars känns det som ett ständigt koma...



Kramar

2011-11-04 @ 20:04:07
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0