Frost

En is-skrapa efterlyses...

Imorse när det var dags att brumma iväg till arbetet var det frost och isigt. Och efter letandes av en is-skrapa som jag tydligen inte har, var det bara att gå in och hämta ljummet vatten och slänga över rutorna. Jag bad en stilla bön att inget skulle hända med rutorna och jag hade turen på min sida. Som det ser ut nu kommer det bli ännu en kall natt med frost och stannade jag vid macken för att införskaffa mig en is-skrapa? Eh, no. Jag får väl hoppas på att det kommer att vindarna vänder under natten och det blir varmare....


Kommentarer
Postat av: Syster

Du ska få en i julklapp!

Kram

2011-11-08 @ 09:38:26
Postat av: Beyond fabulous!

DU får köpa en i Sverige!



Kram!

2011-11-08 @ 20:01:12
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0