Lördag kväll


Bild lånad från internet




Lördag kväll och i morgon är det första advent. Jag har visseligen inte satt upp min fina stjärna men det finns tid för det i morgon och det kommer även att bakas en mjuk pepparkaka till adventsfikat i morgon eftermiddag. Jag har hittat ett nytt recept med apelsin i och om det blir lyckat kommer jag att dela med mig av receptet inte med kakan...

Just nu blåser det som bara tusan, jag tänkte till en stund och var ut och tog in tvätten innan den blåste in till grannen. Det har hänt allt för många gånger och de är lika pinsamt varje gång att hänga över muren och plocka upp tvätten eller att ringa på och fråga om dom har sett min tvätt blåsa omkring i deras trädgård.

Jo, ikväll har jag gjort något som jag inte har gjort på säkert ett år. Jag har spelat på lotto och som vanlig vann jag absolut ingenting!! Nästa gång kommer jag inte att spela....

 


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Haha man kan faktiskt inte rå för när vädret spelar en ett spratt =)



Kramar

2011-11-27 @ 14:16:24
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Glad blåsdag!

Berit kommer hit imorgon...

Kram

2011-11-27 @ 16:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0