1 Oktober

Nu är det höst på riktigt. Vi har haft en strålande avslutning på September, med en stor värmande sol och klar blå himmel. Dagstemperaturen steg över 20-25 grader och själv satt jag inomhus och arbetade. Jag tog till vara på den sista sommar solen med långa kvällspromenader.
En ny dag och en ny månad. Jag vaknade med spring i benen och hoppade upp ur sängen och drog på mig mina träningskläder. Efter en kopp te och en bedömning av att det var lite för regnigt denna morgon så planerna ändrades till att åka och handla istället. Slängde mig in i bilen och upptäckte att det hade regnat hela natten. Och det var tydligen inte ett litet stilla regn skur som hade dragit förbi. Våran lilla stilla flytande bäck hade svämmat över och gatan var övertäckt med vatten.

Kommentarer
Postat av: Syster

Funderingar på att köpa en eka? ;-)

Kram

2011-10-02 @ 14:08:32
Postat av: Beyond fabulous!

Gummistövlar på!



Kram

2011-10-03 @ 17:50:31
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0