IKEA

Idag när solen stod högt på himmelen passade jag och Sarah på att åka till IKEA. Finns det något varmare välkomnande med en stor Sverige flagga fladdrandes i vinden brevid självaste IKEA flaggan? Det känns verkligen att man är på Svensk mark.
Nåväl, vi bunkrade upp med servetter, doftljus, ansjovis och för att inte glömma pepparkakor och pepparkakshus. Nu är vi redo inför Julen och som förra året kommer jag att vägra baka peppakakor och dess hus. Tiden räcker liksom inte till och varför stå och slita i flera timmar med denna pepparkaks deg som växer framför ögonen på en och den tar ju aldrig slut... Nä, i år blir det färdigt köpt och äkta IKEA.....

Och min Sarah har fått sig en egen radioshow på fredags mornarna på DCUFM. Tyvärr så har jag inte lyssnat på henne tidigare men på fredag ska jag banne mig ta med mina hörlurar så att jag kan lyssna på henne medans jag arbetar, skall bli skoj att få höra min bebis på radion.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0