Nästan Jul...

Nu har det slagit slint på min gamla maskätna hjärna. Jag har suttit och planerat mina julkort i mitten av September och kom upp med denna idé.  



Och innuti korten kan se ut så här....






Kan kan ju även berätta att jag är inte någon dum blond längre, nu är jag bara dum. Jag har färgat tillbaks till mitt bruna hår och jag trivs mycket bättre med det än med den hiskliga gul-oranga hårfärgen som bara Ronlad McDonald kan bli avundsjuk på, som jag har haft dom senaste åren. Vet i tusan om jag blev 10 år yngre men jag trivs bättre så här.... 

Kommentarer
Postat av: Helen

Länge sen jag var här :( Hoppas iaf att allt är bra med er!! O julkorten ser väldigt fina ut!!



Stor kram

2011-09-13 @ 11:42:56
Postat av: Syster

Ronald McDonald´s frissa är väl fin....?

Fint kort!

Kram

2011-09-13 @ 17:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0