Minglar...

Det är ju inte klokt vad jag är ute och minglar och roar mig nu för tiden. I torsdags kväll var jag och på en teater och tittade på Little shop of Horror. Tusan så skojigt det var. Och så enorm duktiga alla pojkar och flickor som sjöng och agerade i musicalen. Min lilla Sarah var med och både dansade och sjöng, gissa vad mitt mamma-hjärta var stolt.
Och i går kväll var jag och min lilla Sophie på konsert. Vi var och lyssnade på Ryan Sheridan och det var helt otroligt och fängslande. Att två män och den ena spelar gitarr och den andre sitter och spelar på en låda (??) kan fylla scenen och få med publiken på ett fullsatt Olympia Theatre på ett underbart sätt. Jo! Han använder lådan som en trumma!! Enjoy!!

Kommentarer
Postat av: Syster

I London finns "Stomp", ett gäng som bara stampar, trummar med händerna osv. Mycket poppis men jag säger weird....

2012-04-22 @ 10:20:11
Postat av: Helen

Stort grattis 1 dag i efterskott :)

Hoppas du hade en fin födelsedag!

Kram

2012-04-28 @ 18:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0