Söndag

Nu är årets största och framförallt årets viktigaste dag avklarad, dvs min födelsedag!?!. Den har blivigt firad med presenter och blommor och jag tackar så mycket för all uppmärksamhet. Det firades på fredagskvällen med ett restuarang besök och lite musik och kanske en och annan drink. Det var trevligt, så pass trevlig så lördagen spenderades på soffan med att titta på Frasier och senare på kvällen plockades smågodis och läskeblask fram och vi tittade på The girl with the dragon tattoo med Daniel Craig. Om det var bra? Ja, men i min värld trodde jag att filmen skulle vara mera Hollywood stil men den kändes mycket svensk och efter-apning utav den första filmen med Mikael Nykvist. Men den är klart sevärd.
Det damp ner ett vädigt fint kort i brevlådan. Tack syster för det fina kortet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0