Semester

Nu har jag äntligen semester. De närmaste 2 veckorna skall jag bara vara ledig och slappa. Nåväl, om man har ett litet paradis mitt ute i dom mörka Dalaskogarna blir det inte mycket soffhäng. Igår tillbringades dagen med att rensa ogräs, sopa ute, skura altanen, tvätta fönster, pyssla inne, handla, med mera. Jösses vad jag hann med! Och det känns verkligen i bakdelen av min gamla kropp idag, tur i oturen så regnar det idag och min plan är att pyssla lite inne och sedan bäddar jag ner mig på soffan med att läsa och självklart med en godispåse!

Kommentarer
Postat av: Syster

Det ÄR semester!
Kram

2012-08-22 @ 09:49:50
Postat av: Ann

Skönt med ledighet!

Kram

2012-08-22 @ 12:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0