Godmorgon

Äntligen helg! Vet inte om jag tycker om fredagar längre. Visst är det härligt att det är fredag och man har 2 hela dagar på sig att städa, handla, planera veckan och göra allt som man inte hann under arbetsveckan och för att inte glömma ska man vila upp sig inför den nya arbetsveckan. 2 dagar känns kanske lite kort... Men låt oss återgå till fredagarna. Efter att ha lagat middag och plockat undan middags disken och akut städa det mest akuta så sätter jag mig i soffan eller gosar till mig på sängen (fullt på klädd) och sedan blir allt bara svart!! Jag bara tvär somnar. Och så ser varje fredag ut. Att ha lite fredags mys med tända ljus, en bra film och ett glas vin är uteslutet eller att vara lite äventyrslysten och att go for a pint finns inte i min värld.
När kvällarna blir ljusare kanske min energi nivå stiger så pass att jag orkar att titta på nyheterna klockan 9 även på en fredags kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0