RoadTrip

En strålande lördags morgon med en stor sol och friska vindar. Två tredje delar av flickskaran och jag slängde oss in i bilen och sedan bar det iväg till Kildare. Jag har hört att att det finns en fabulous outlet med väldigt låga priser på märkes kläder. Det tog oss ungefär 40 till 45 minuter på motorvägen innan vi var framme i paradiset. Det måste säjas att jag blev glatt överaskad och rykterna var sanna. Självaste outleten var byggd som en gullig liten by med många stora märkes kedjor hade sin egen liten affär. Vi hittade både Calvin Klein, Tommy Hillfiger, Juicy Couture, Ralph Lauren, Karen Miller och många mer. Och vilka fantastiksa priser, mer än halva priset på Calvin Kleins underkläder än vad som finns här i staden. Jag köpte mig ett par Lewis för €10 och en fin jumper från Ralph Lauren för €30!! Vilket fynd!! Jag sitter redan och planerar min nästa troadtrip..






En fin ruin alldeles brevid..

Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Vad kul!



Men åh, jag vill verkligen komma och hälsa på Er, måste spara lite pengar ;)



Kram!

2012-02-19 @ 14:29:58
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Helen

Wow vilka fynd! Bara lite avundsjuk!!

Kram

2012-02-20 @ 15:46:44
Postat av: Syster

I want to go to a roadtrip! Also!

Kram

2012-02-23 @ 12:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0