Yey!

Äntligen har jag hittat en riktig potatisskalare. Jag har letat med ljus o lykta landet runt efter den rätta modellen. Var till och med på IKEA och blev besviken. Ack ja, hade tankar på att köpa en i Sverige vid nästa resa och skicka över den med posten, jag har en känsla av att man inte kan ta den i handbagaget. Jag var in på Mark and Spencer idag för att inhandla Valentines saker och DÄR hängde min kära potatisskalare på en krok. Så glad jag blev! Nu blir det skalade rotsaker och potatisar igen.


Kommentarer
Postat av: Syster

Sju euro! Dyrt eller så kostar skalare nu för tiden.

Kram

2012-02-12 @ 20:12:24
Postat av: Ann

Ordningen är återställd!



Kram

2012-02-12 @ 21:08:56
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0