Ljusare tider..



Soluppgång i Dublin med en snötäckt palm.... (förra årets bild) :)

Så härligt att vi går mot ljusare tider. På morgonen är det fortfarande mörkt när jag brummar iväg men när jag är nästan framme går himmelen i rosa. Underbart. Och när det är dags att åka hem så är det ljust hela vägen hem och jag hinner vara hemma en cirka 10 minuter innan det blir mörkt. Men snart kommer det att vara ljust länge på kvällarna och min förbannade kroppsklocka kommer att tillåta mig att vara vaken tills efter 8 på kvällen. Så skönt det kommer att bli att få lite extra energi och orka göra något skoj.


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja visst är det fantastiskt när det äntligen börjar bli ljusare :)

Kram

2012-02-02 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0