En vecka har gått

Ikväll är det stora chancer att se norrsken även på dessa södra viddor. Det har tydligen varit en massiv solarstorm och det kan bli störningar både på telefoni och flygtrafik. Synd att det är så molnigt....

Vad har hänt den senaste veckan? Jo, jag har fördrivigt tiden med en envis förskylning. Kan faktiskt säja att vi har 8 dagars jubileum idag och kan med all säkerhet säja att vi kommer att hänga ihop säkert minst en vecka till. I lördags morse vaknade jag med att min röst var totalt borta och inte ens ett litet pip fick jag fram. Nu på Tisdags eftermiddagen har den kommit tillbaks så pass att jag kan prata men en väldigt hes och skrovlig röst. Så att det går åt rätt håll, men nu väntar jag på att hostan...


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Krya på dig,



Kram!

2012-01-25 @ 10:31:25
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Aha du inväntar hostan?! Urk! I hate hosta!

Krya på dig!

2012-01-25 @ 18:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0