Hulken....

Jag vandrade iväg till gymmet med tanken på att ta mig en liten simtur. Frestelsen blev stor och jag ställde mig på vågen. Jag kan meddela att jag har gått ner 1 kilo på 6 månader!!!!!! ETT KILO!!!! Jag har släpat mig till gymmet 2 till 3 gånger i veckan @ 1.5 timmes träning med blod, svett och nästan tårar, har jag lyckats med att gå ner 1 kilo. Jo visst, fett blir till muskler och muskler är tyngre än fet o bla bla bla.... Skulle vara trevligt att se resultatet på vågen.... Men om jag fortsätter att förvandla mitt fett till tunga muskler kommer jag se ut som Hulken till Jul??? 

Kommentarer
Postat av: Syster

Japp du blir som Hulken! Kanske lika grön också....
Kram

2012-06-26 @ 18:24:42
Postat av: Ann

Har du mätt med måttband? Det är oftast bättre att mäta midjan mm än att stirra sig blind på vågen. Plus att du mår ju bättre av träningen också!

Kämpa på, kram.

2012-06-27 @ 22:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0