Nu är det kört..



Bild lånad från internet

Nu ska det inhandlas ett årskort på gymmet. Jag står med betalkortet i handen och väntar på att gå över till gymmet och få det svåraste överstökat. Att köpa årskortet! Sen finns det ingen ursäkt att inte röra på sig typ det regnar, för blåsigt, det är mörkt m.m. Ursäktslistan blir lång. Nu ska jag banne mig röra på mig  2 till 3 gånger i veckan och jag kan inte komma med någon galen bortförklaring eller ursäkt. Ser faktiskt fram emot detta. Vi har en fint gym med en härlig pool med både bubbelpool o bastu/steam rum. Och tänk att få ha lite egen tid också.


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Vilken bra ide!



Kämpa på, kramar

2012-03-07 @ 09:48:14
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0