Svettigt

Bild lånad från internet
Nu är årskortet inhandlat och det finns ingen återvändo. Nu ska det banne mig tränas! Jag började lite försiktigt med att ta mig en rask promenad på löpbandet och var mäkta stolt över mig själv att jag inte ramlade av och blev lika förvånad hur jobbigt det var. På station nummer två klev jag på motionscykeln och trampade på som en galning och fick flashbacks från min favvo film Bridget Jones, jag kunde inte sluta le medans jag slet och svettades som en galning. Den tredje och sista stationen blev ro-maskinen. Den var faktiskt lite avslappnade efter allt trampandes och man varvade ner.
Är väldigt förvånad över att jag inte har någon träningsvärk idag och ser fram emot ett nytt träningspass imorgon kväll.

Kommentarer
Postat av: Syster

Heja Wimsan! Vilken lyx att ha gymmet så nära!

Kram

2012-03-07 @ 20:04:36
Postat av: Ann

Beach 2012!!!



Kramar

2012-03-07 @ 21:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0