Blast off......

Rocket Clip Art
Bild lånad från internet
Nu har ned räkningen börjats. Det är nu 6 dagar och så många timmar kvar innan jag lyfter och styr mot dom djupa mörka Dalaskogarna. Det kommer bli sååå himla mysigt och för att inte glömma att jag kommer att spendera quality time med mig själv i nästan en hel vecka.
En hel del måsten skall göras, typ, den årliga besiktningen utav Kerstin och den förbannade gräsmattan. Kerstin ska det väl inte vara några problem med och om det är för mycket arbete med den förbannade gräsmattan ringer jag efter mannen med gräsklipparen. Solklart!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Mörka? Det är ljust nu.... ;-) hihi!

Kram

2012-05-23 @ 09:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0